Asset

SPALIO 24 D.

LIETUVOS NACIONALINIS
OPEROS IR BALETO TEATRAS

Asset

SPALIO 24 D.

LIETUVOS NACIONALINIS
OPEROS IR BALETO TEATRAS

APIE

Pasveikinkim drąsius. Svajojančius ir darančius. Kuriančius ir keičiančius. Reklamos pamišėlius, rinkodaros inovatorius ir tuos lyderius, kurie ryžtingai pasitinka ryškiausias idėjas siekdami savo verslo tikslų. Pasveikinkim kūrybiškumą be ribų.

Susitikime BOLD!

KAS YRA BOLD?
5

pasaulinio garso pranešėjai – reklamos, rinkodaros ir kūrybiško vadovavimo žvaigždės

!

inovatyvūs sprendimai, kurie pakeitė reklamos pasaulį ir įėjo į verslo istoriją

900+

verslo vadovų, rinkodaros profesionalų ir kūrybinių industrijų specialistų

PRANEŠĖJAI
JULIET MANN

JULIET MANN

„CNN Marketplace Europe” žurnalistė,
Konferencijos BOLD moderatorė

Juliet Mann – ilgametė „CNN Marketplace Europe” žurnalistė, į savo pašnekovų sąrašą galinti įtraukti tokius vardus, kaip Richard Branson ir David Beckham. Nepaisant ilgametės karjeros televizijos eteryje, Juliet dažnai pamatysi konferencijos moderatoriaus kedėje, kur ji kalbina didžiųjų prekės ženklų vadovus ir provokuoja prasmingas diskusijas.

Už kadro Juliet mėgaujasi aktyviu gyvenimu. Ji mėgsta riedučiais važiuoti ilgas distancijas, finišavo Havanos maratone ir susipažino su gorilomis Ruandos kalnuose.

KEN SEGALL

KEN SEGALL

Žmogus, davęs pavadinimą „iMac“ ir vadovavęs ikoniškajai „Apple“ kampanijai „Think different“

Kai Steve Jobs 1997 metais sugrįžo į „Apple“, šią nuo bankroto teskyrė trys mėnesiai. Būtent reklamos kampanija „Think different“, kuriai vadovavo K.Segall, tapo ta revoliucine idėja, padėjusia prikelti merdinčią „Apple“. K.Segall taip pat įtikino S.Jobs naująjį kompiuterį pavadinti „iMac“, taip duodamas pradžią garsiajai „i“ linijai. 
Reklamos agentūros kūrybos direktoriaus K.Segall kūrybiški sprendimai padėjo S.Jobs paversti „Apple“ labiausiai garbinamu prekės ženklu pasaulyje ir sugrąžinti kompaniją į verslo olimpą. Šiandien K.Segall įsitikinęs, kad „Apple“ pamokas gali pritaikyti visi.

ANSELMO RAMOS

ANSELMO RAMOS

Agentūros DAVID įkūrėjas ir kūrybos vadovas, kūrė ir vadovavo kampanijoms „Proud Whopper“ ir „Man Boobs for Boobs“

Reklamose liepsnojantys „Burger King“ restoranai, stereotipus apie homoseksualumą laužantis mėsainis „Proud Whopper“, vyrų spenelius išlaisvinantis „Man Boobs for Boobs“ ir natūralaus grožio sampratą keičiantis „Real Beauty Sketches“. Apie Anselmo Ramos darbus kalba visas pasaulis.

A.Ramos gali didžiuotis net 195 apdovanojimais „Kanų liūtuose“, o žurnalas „Adweek“ jį įtraukė į įtakingiausių kūrybos industrijos žmonių šimtuką.

Prisiminti: „Proud Whopper“ | „Man Boobs for Boobs“ | „Real Beauty Sketches“

DAVE TROTT

DAVE TROTT

Reklamos legenda, kūrybiškumo mokytojas

Vardinti D.Trott pasiekimus, tai vardinti taisykles, kurias jis sulaužė per savo ilgametę karjerą. Pavyzdžiui, kai Irano ajatola Khomeini visiems kėlė tik baimę, D.Trott su ajatolos atvaizdu sukūrė plakatą, ir sulaukė grasinimų mirtimi. Arba norėdamas bankams nusiųsti žinutę apie besivystančio pasaulio skolas, provokuojančius užrašus atspaudė ant svarų banknotų. D&AD apdovanojimą už gyvenimo nuopelnus gavęs britas mano, kad reklamos kūrėjai šiandien elgiasi pernelyg saugiai ir racionaliai. Bestselerio „Predatory Thinking“ autorius moko prekės ženklus grobuoniško mąstymo ir kaip pergudrauti net patį stipriausią konkurentą.

MARK JAENSCH

MARK JAENSCH

Kūrybiško vadovavimo mokytojas, Berlin School of Creative Leadership

Nuo „Google“ ir „Apple“ iki „McCann“ ir „Publicis“ – Berlyno kūrybiško vadovavimo mokykla suburia garsiausius vardus ir prekės ženklus. O jos mokytojas ir konstultantas Mark Jaensch moko ne tik prisitaikyti prie besikeičiančios verslo aplinkos, bet ir būti pokyčių priekyje.

Mark Jaensch vadovavo projektams Europoje, JAV, Azijoje, Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose. 2002-2004-aisiais vadovavo komandoms, padedančioms Afganistane surengti nacionalinius rinkimus ir suformuoti vyriausybę.

Dabar M.Jaensch keliauja po pasaulį mokydamas inovacijomis ir transformacijomis paremto kūrybiško vadovavimo.

CLAIRE MILLER

CLAIRE MILLER

Globalios strategijos vadovė, vyresnioji viceprezidentė, McCann WorldGroup EMEA

Su didžiųjų pasaulinių prekių ženklų strategijomis Claire Miller dirba jau daugiau nei 20 metų. Savo karjerą pradėjusi reklamos agentūroje BMP DDB Londone, vėliau Claire kūrė strategijas visiems „Unilever“ prekių ženklams. Šiandien ji vadovauja „Nestle“ prekių ženklų portfelio strategijų planuotojams visame pasaulyje.

Be darbo su tradicinės komunikacijos priemonėmis, Claire glaudžiai dirba su „Nestle“ inovacijų komanda - tai iniciatyva, ruošianti prekės ženklus artėjantiems technologiniams pokyčiams. Konferencijoje BOLD ji papasakos, kaip kurti netikėtas prekių ženklų patirtis skaitmeninėje erdvėje, taip pat ir apie tai, kodėl „Grand Prix“ apdovanota kampanija „Fearless Girl“ iš tiesų buvo efektyvi.

PROGRAMA
PROGRAMA
09:00
Atidaromos durys
10:00 - 10:15
Konferencijos atidarymas.
Moderatorė - Juliet Mann, CNN Marketplace Europe
10:15 - 11:00
The power of simplicity. Marketing lessons from „Apple“.
Ken Segall, buvęs „Apple“ kūrybos vadovas
11:00 - 12:00
Human First in a Digital World
Claire Miller, „McCann Worldgroup“ globalios strategijos vadovė
12:00 - 13:30
Pietų pertrauka
13:30 - 14:30
Engineering popculture. Lessons from „Heinz“, „Burger King“ and other iconic brands
Anselmo Ramos, „David The Agency“ įkūrėjas ir kūrybos vadovas
14:30 - 15:30
Outsmarting your competition
Dave Trott, kūrybiškumo mokytojas
15:30 - 16:00
Karšto šokolado pertrauka
16:00 - 17:00
Managing creativity for high impact
Mark Jaensch, kūrybiško vadovavimo ekspertas, „Berlin School of Creative Leadership“.
17:00 - 17:30
Burbulų petrauka
17:30 - 19:30
Geriausių „Kanų Liūtų“ reklamų peržiūra
BILIETAI

BILIETO TIPAS

Bilietas parteryje

KĄ GAUNATE

Visos dienos konferencija su 5 pasaulinio garso pranešėjais
Geriausių „Kanų liūtų“ reklamų peržiūra

BILIETO KAINA

250 Eur

Domina VIP ložė ar didesnis bilietų kiekis grupei?
Rašykite hello@lionsshare.lt

Bilietų kaina
Super ankstyvas (100 bilietų) - 200 Eur. Išparduota
Įprasta bilieto kaina - 250 Eur

Domina VIP ložė ar didesnis bilietų kiekis grupei? Rašykite hello@lionsshare.lt

Bilietų kaina
Super ankstyvas (100 bilietų) - 200 Eur. Išparduota
Įprasta bilieto kaina - 250 Eur

NAUJIENOS
Daugiau naujienų
PARTNERIAI

ORGANIZUOJA

PARTNERIS

INFORMUOJA

VEŽA

VIEŠBUTIS

BALDAI